30.Бер.2023

  Проєктна діяльність є надзвичайно вдалою особистісно орієнтованою моделлю виховання, що є пріоритетним у роботі ДНЗ на сьогодні. Упровадження в дошкільному закладі проєктної діяльності диктує час, оскільки на сучасному етапі школа спрямовує учня на пізнання себе в навколишньому світі, вироблення свого життєвого проєкту. Залучення до проєктної діяльності всіх учасників освітньо-виховного процесу сприяє розвитку творчості, ініціативи, … Продовжити читання “Проєктна діяльність в ЗДО №49”

Детальніше
30.Бер.2023

Нетрадиційні техніки дитячого малювання користуються великим попитом у вихователів нашого закладу. Це можливість прищепити дитині любов до творчості і навчити її проявляти свою особистість. Навіщо потрібні нетрадиційні техніки малювання? Образотворче мистецтво – це потужний засіб для розвитку дрібної моторики рук та відповідно покращення мовлення і творчих здібностей дитини. Нестандартні техніки є довільною формою творчості, яка … Продовжити читання “Нетрадиційні техніки малювання в ЗДО №49”

Детальніше
29.Бер.2023

Педагоги нашого закладу – Гуменюк Т.А., Ігнатьєва О.Г., Чорна Г.П. вже третій рік працюють за програмою «STREАМ-освіта, або Стежинки у Всесвіт». У центрі програми — дитина — обдарована особистість, тобто така, яка самостійно, в силу власних вікових і психофізіологічних особливостей, обирає свої дії та рішення, досягає вищого рівня пізнавального розвитку. Педагоги формують в дітей нестандартне, … Продовжити читання “«STREAM-освіта» в ЗДО №49”

Детальніше
10.Лис.2022

    Педагоги нашого закладу дошкільної освіти №49 помітили, що звичні рухливі ігри та спостереження в природі під час прогулянки дітям вже наскучили? Тож ознайомилися з цікавою ідеєю  – навчили дітей створювати данмали. Осінь — найбільш вдала пора, щоб навчити дітей створювати данмали, мозаїки із природнього матеріалу. Створення данмал — це різновид арт-терапії. Така творчість … Продовжити читання “Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок”

Детальніше
20.Січ.2022

        Арт-терапевтична діяльність викликає в дітей позитивні емоції, допомагає подолати апатію, безініціативність, сформувати активну життєву позицію, упевненість у власних силах.          Заняття з малювання досягають терапевтичного ефекту: вивільнення енергії, релаксація, розвиток творчості, комунікації, самовираження та вдосконалення, вміння слухати себе.          Техніку “Флюїд-арт” поширено в країнах Європи в роботі з дітьми, які мають … Продовжити читання “Кольорові плями в техніці флюїд-арт”

Детальніше